Freakebana

Spread the love

freakebana-10.nocrop.w710.h2147483647

Introdus pentru prima dată de Stella Bugbee în articolul dedicat din The Cut, termenul Freakebana a căpătat diverse conotații, unii atribuindu-i motivația de avangardă și neconvențional (ElleDecor), alții numindu-l Monstrul lui Frankenstein al aranjamentelor florale (Domain) și sfârșind prin Ugly as Hell, dar cu scuza On Purpose, tot în titlu (Apartment Therapy).

Tiffanny&Co, De Beers, Chanel și alte câteva branduri de lux și-au reunit creațiile pentru un Freakebana-advertorial.

freakebana-2.nocrop.w710.h2147483647

freakebana-4.nocrop.w710.h2147483647

freakebana-6.nocrop.w710.h2147483647

freakebana-5.nocrop.w710.h2147483647-2

Bijuterii de mii de euro, parfumuri scumpe și chiar sfeșnice au fost muzele pentru care echipa formată din fotograful Bobby Doherty, designerul floral Brittany Asch și stilista Diana Tsui au punctat potențialul acestei noi forme de artă contemporană.

Gânduri bune,

Alice Blue.

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>